Test

Medvind tack

En fundering som slog mig idag, jag har ingenting att se fram emot. Jo, jag ska till Stockholm nästa helg. Men sen? Jag har inga mål längre. Vet inte riktigt vad jag vill. Det jag har framför mig är önskan att en lägenhet ska bli ledig, och att jag äntligen ska få stå först i kön med resten av umeås befolkning bakom mig. Börjar bli less på luftmadrassen på min systers golv som jag numera bor på efter att blivit lite bostadslös. Men tror ändå att när jag lyckats flytta från golvet, då kommer vändningen. 
 
här får ni en fundering: 

 

Kommentarer
Postat av: Cornelia Damber

BÖRJA PLUGGA! Du kommer inte att ångra dig :)

Svar: Kanske ska göra det börjar bli less på jobbet så bra idé! men då är bara frågan vad jag ska läsa! men tack för tipset Cornelia :)
ida andersson

2014-02-19 @ 13:53:04
URL: http://glimpseofimagine.blogg.se
Postat av: Pernilla

mä nå ä du bäst ändå :*

Svar: puss på dig Pernilla! saknar och tänker på dig! :*
ida andersson

2014-02-19 @ 17:29:46
URL: http://kkenya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0