Test

Ja du ser ett nytt inlägg!

Har spenderat en otroligt skön, efterlängtad, solig helg i huvudstaden av Svergie med den finaste av människor, genom mina ögon. Den var efterlängtad och väl behövd efter allt för många månader och dagar i tråkiga, lilla hålan - Umeå. Just nu skulle jag vilja bo i en lägenhet någon annan stans, någon stans söderut. Vill ut i vääääärlden också. Känns som att jag missar något när jag ligger här i min/ våran säng i en lägenhet mindre än en skokartong i en stad som inte heller alls är så stor. Vi kollade på husbilar på blocket här om dan. Tänk om man ändå hade råd med en sådan. Då hade det ju varit vääärlden here i come! Men ne, för inte äns jobb har man ju. Annars så gör jag inte mycket. Nästa vecka praktiserar jag min sista vecka på Make Up Store. Tråkigt. Bilder kommer komma. Ska bli bättre på att hålla er uppdaterade från och med nu! Lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0